poniedziałek, 23 lutego 2015

hi:)
I'm Milena and I am after cosmetic school.  So I have diploma like makeup artist and clothes stylist and beautician.
I just started do one of my dreams and I doing makeup for now on fotoshoots but I hope I will open something own soon .;d I will share here pictures of models with my makeup but I will write here about other things like for example how care about skin, what cosmetics are good or bad etc. If u have some questions just write to me ;)
I will write blog in two languages why? Because reading me Polish people and from other countries. Here is my link to my fun page on Facebook;
CLICK HER

Hej,
Nazywam sie Milena I jestem po szkole kosmetycznej, wiec mam dyplomy jako stylistka/wizazystka oraz kosmetyczka.
Dopiero co zaczelam spelniac swoje marzenia I zaczelam robic makijaze jak na razie na sesjach zdjeciowych ale mam nadzieje ze szybko otworze cos swojego. Bede wstawiac tutaj zdjecia modelek z moimi makijazami ale Bede pisac tez o innych rzeczach jak np jak dbac o skore, jakie kosmetyki za godne uwagi, a ktore nie it'd. Jesli masz Jakie's pytania poprostu napisz. Bede pisac bloga w dwoch jezykach a dlaczego? A dlatego, ze czytaja mnie Polacy jak I ludzie z innych krajow.
Tutaj znajduje sie link do mojego fun page na facebooku;

KLIKNIJ TUTAJ

PS. Przepraszam, ze nie uzywam polskich znakow, ale jestem za granica I nie mam mozliwosci inaczej.



Mill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz